Pulse 1S E


Myjna automatyczna PULSE 1S E h 230 VER

 Rama stalowa galwanizowana na gorąco oaz malowana proszkowo na kolor szary RAL 9006

 Obudowa frontowa ze stali nierdzewnej

 Panel dotykowy zamontowany w drzwiach po lewej stronie myjni

 Śruby i nakrętki wykonane ze stali nierdzewnej

 System bezpieczeństwa pasów nośnych dla elementów poziomych

 Podnoszenie i opuszczanie elektryczne dla suszarki oraz szczotki poziomej

 4+4 poziomowy elektroniczny system kontroli docisku szczotki poziomej

 4+4 poziomowy elektroniczny system kontroli docisku szczotek pionowych

 Funkcja „re-brushing” dla mycia przodu i tyłu pojazdu

 System bezpieczeństwa dla samochodów z hakiem holowniczym

 Funkcja zmiany kierunku obrotu szczotek

 Suszarki górne oscylacyjne ( 2 x 4 kW)

 Bezpośredni napęd kół jezdnych ze zmienną prędkością

 Pompa dozująca środek chemiczny

 Pompa dozująca wosk

 Standardowe zasilania: 380/415V – 50 Hz

 Osłony szczotek myjących koła

KONSTRUKCJA

Wyrafinowane programy i procedury projektowe umożliwiły zespawanie różnych elementów każdego modułu zgodnie z zasadami, tak aby uniknąć osłabienia elementów konstrukcyjnych. Metoda spawania zapewnia połączenia pomiędzy komponentami, które są bardzo skuteczne pod względem wytrzymałości, oszczędności, lekkości i szczelności, w przeciwieństwie do innych metod łączenia, takich jak nitowanie lub skręcanie śrubami, gdzie powstają otwory, które oprócz osłabienia elementów konstrukcyjnych, zmieniają strukturę materiału. Wysoka sztywność konstrukcji naszych drzwi pozwala ograniczyć naprężenia dzięki galwanizacji w zbiorniku w temperaturach 450 ° C. Cynkowanie ogniowe jest jedną z najbardziej popularnych metod ochrony wyrobów wyprodukowanych do używania trudnym otoczeniu zewnętrznym. Gwarantuje, że „żelazo” nie rdzewieje dzięki ochronie katodowej zapewnianej przez warstwę cynku, która w przypadku zarysowań lub niezabezpieczonego obszaru o mniejszym potencjale jest utleniany w przeciwieństwie do stali. Ten proces cynkowania przeprowadzany jest przez zanurzanie kawałków przetworzonych w stopiony cynk, dzięki czemu można tworzyć warstwy stopu między częścią a warstwą cynku.

„Jest to znacząca różnica w przypadku innych rodzajów cynkowania, polegających na zwykłym mechanicznym osadzaniu (metalizowaniu) lub cynku elektrolitycznym na powierzchniach, systemach, które jednakże nie zapewniają odporności na działanie środowiska normalnego lub w nieprzyjaznym otoczeniu, takich jak cynkowanie. Zapewnia potrójną ochronę stali wewnątrz: Ochrona barier: powłoka izoluje stal ze środowiska zewnętrznego korozyjnego

Ochrona katodowa lub protektorowa: cynk jest anodową częścią stosu korozji i powoli ulega korozji, chroniąc w ten sposób stal: tak długo, jak na powierzchni będzie cynk, stal nie będzie narażona na korozję.

 Obszary szczelne:

Produkty korozji cynkowej, nierozpuszczalne, zwarte i przylegające, uszczelniają powierzchnie stalowe, które z jakiegokolwiek powodu (uderzenia, zarysowania itp.) Przypadkowo stykają się z otoczeniem.”

Galwanizacja na gorąco jest topowym osiągnięciem w technice zabezpieczania stali przed korozją.

MODUŁ PODSTAWOWY

Podstawowy moduł konstrukcyjny został zaprojektowany tak, aby zapewnić stabilność pracy myjni. Wysoka sztywność modułu na skręcanie zapewnia długą i trwałą pracę kół i niskie zużycie szyn jezdnych. Ruch myjni jest aktywowany przez parę przekładni kompaktowych przymocowanych bezpośrednio do uchwytów kół. Napęd jest przekazywany przez silniki wyposażone w inwertery co sprawia miękkie starty i hamowania myjni. Koła wykonane są z bardzo wytrzymałej stali o dużej średnicy, aby nadać wysoką prędkość myjni oraz wydłużyć żywotność. Oba systemy napędowe, są łatwe do zaadaptowania dla szyn o różnych długości szyn.

SZCZOTKA POZIOMA:

Górna szczotka wsparta na płaskim pasku poliuretanowym, odpornym na wilgoć, oleje, promienie UV oraz ozon. Prosty system montażu bez śrub lub zacisków pozwalają szybko wymienić pasek minimalizując koszty i czas na wymianę. Silnik odpowiadający za podnoszenie i opuszczanie szczotki wyposażony w inwerter zapewnia płynny start i hamowanie. Siła docisku szczotki jest dopasowywana przez system kontroli docisku tak aby był najbardziej efektywny. Silnik odpowiedzialny za obrót zbudowany jest tak aby był odporny na działanie wody z dysz wysokiego ciśnienia oraz działanie agresywnych środków chemicznych. Myjnia może być wyposażona w dwa rodzaje szczotek. Szczotka MIX-FOAM: bardzo lekka, dwukrotnie wytrzymalsza od tradycyjnych szczotek. Szczotki FLAT LIGHT: pięciokrotnie szersze od tradycyjnych szczotek, najlepsze i najlżejsze ze wszystkich. Myjnia wyposażona jest w system kontroli napięcia pasów odpowiadających za opuszczanie i podnoszenia suszarki i szczotki poziomej i w razie zerwania blokuje możliwość uszkodzenia pojazdu.

SZCZOTKA POZIOMA:

Szczotka pozioma chodzi w profilu ze stali nierdzewnej i podnoszona jest za pomocą dwóch pasów wykonanych z kewlaru. Docisk szczotki jest mierzony w sposób ciągły i zmiany dokonywane są w ułamku sekundy. Dwa różne schematy docisku dla samochodów osobowych i Busów z 4 poziomami zabezpieczeń. Uzycie kół prowadzących wykonanych z „POM” zwiększa trwałość systemu.

SUSZARKA POZIOMA

Suszarka pozioma wyposażona w dwa silniki o mocy 3 kW każdy, doskonale wyprofilowany wylot powietrza w połączeniu z trójpozycyjnym deflektorem uruchamiany pneumatycznie daje optymalne osuszenie pojazdu. System suszarki wyposażony jest w podwójny pałąk zabezpieczający przed zniszczeniem kół zapasowych umieszczonych po prawej lub lewej stronie tylnej klapach samochodów terenowych.

POJEMNIKI NA ŚRODKI CHEMICZNE:

Centralny zespół serwisowy jest bardzo kompaktowy i uniwersalny. Znajdują̨ się w nim elektrozawory oraz pompy dozujące i pojemniki na środki chemiczne. Specjalnie zaprojektowane pojemniki na środki chemiczne mieszczą się w kolumnie myjni. Pojemność 20 l. zapewnia długą pracę bez konieczności dolewania środków. Łatwe uzupełnianie płynów, możliwość zainstalowania czujników poziomu minimalnego i przesłanie do użytkownika ułatwiają kontrolę i obsługę myjni. Możliwość stosowania aż 6 różnych środków chemicznych. W przypadku zamówienia systemu antyzamarzeniowego instalowana jest także grzałka w kolumnie, która zapewnia optymalną temperaturę dla przechowywania środków chemicznych. Pneumatyczne pompy dozujące mają płynną regulację dozowania środków chemicznych

OPCJA MYCIA KÓŁ

System mycia kół szczotkami z polietylenu

Szczotka do mycia kół.  Prowadnica szczotki prowadzone jest pod kontem w stronę podłogi, aby w miarę zbliżania się do samochodu móc myć małe koła. Urządzenie składa się z dwóch szczotek myjących wyposażonych w specjalny detektor mycia felg. Wspornik ramy szczotki mycia kół porusza się po łożu ze stali nierdzewnej z wykorzystaniem siłownika pneumatycznego dociskane jest do kół oraz odciągane od nich. Szczotki wykonane są ze specjalnego włosia z polietylenu aby zapewnić wysoką jakość mycia kół.

ZABEZPIECZENIE PRZED ZAMARZANIEM

Automatyczny system antyzamarzeniowy z wyposażeniem

System kontrolowany przez termostat zainstalowany w myjni. Po zakończeniu procesu mycia PLC otwiera elektrozawór od sprężonego powietrza przez wszystkie układy wodne. System wyposażony w grzałkę w kolumnie gdzie umieszczone są środki chemiczne oraz przyłącza wody.

DODATKOWE OPCJE DOTYCZĄCE SZCZOTEK

 Szczotki  MIX-FOAM „Kontur”    Komplet szczotek pionowych i poziomej (230) wraz z wałem

 Szczotki MIX-FOAM są badane szczegółowo, aby zapewnić doskonałe mycie oraz wydłużyć ich trwałość. Myjnia jest obiektem trzeba się liczyć, to nie wystarczy, aby umyć, to naprawdę jest bardzo ważnym narzędziem, wybierać mądrze. Technologia Mix pozwala tworzyć szczotki do samochodów, według własnych kryteriów bezpiecznego poprawy wydajności mycia pojazdu. Do normalnego użytkowania, MIX-FOAM ujawnił fantastyczne życie, które zostało ocenione od dwóch do trzech razy wyższe niż w przypadku tradycyjnych pędzli. Oznacza to „podejście” do delikatnych pojazdów farby, znacznie lżejsze. Ze względu na swój płaski kształt, włosie MIX-FOAM jest w rzeczywistości lekko na tylnej powierzchni samochodu bez mrugnięcia lub pozostawienia śladów.

SZYNY JEZDNE

Szyny jezdne wykonane ze stali galwanizowanej na gorąco w temperaturze 450 °C o przekroju dwuteownika spawane lub montowane przy pomocy kotew. Posiadają specjalne przestrzenie pod dolną częścią szyn, aby woda mogła swobodnie przepływać w stronę odpływu i dalej do separatora. Trwałość porównywalna z szynami wykonanymi ze stali nierdzewnej. Chropowata powierzchnia nie powoduje poślizgu kół jezdnych na mokrych i tłustych szynach.

Show Buttons
Hide Buttons