Pulse 1S


Carwashing is in our DNA

WIELOPROGRAMOWANY PORTAL DO MYCIA

NOWOCZESNY I NIEZBĘDNY

WYTRZYMAŁY I NIEZAWODNY

PULSE 1S

Projekt interpretuje funkcję, tworząc nowe oczekiwania, które ujawniają się w wydajności, trwałości i niezawodności.

Jakość projektu jest wyrazem naszej tradycji.

Nie tylko w designie, ale także w obsesyjnej dbałości o materiały, w starannym wykonaniu, w precyzyjnym wyborze elementów, które łączą się w atrakcyjności i wydajności.

Dla firmy Mix zaangażowanie w szczegóły we wszystkich wyrażeniach zawsze było osobliwe, nie tylko w odniesieniu do czynników związanych z produktem, ale również w aspekcie organizacyjnym, komunikacyjnym i dystrybucyjnym.

PULSE 1S został zaprojektowany i zbudowany w celu ograniczenia przypadkowych przestojów poza zaplanowaną konserwacją.

Złożona struktura o wysokiej sztywności, uzyskana w wyrafinowanej konstrukcji, złożona z różnych spawanych elementów pozwalających ograniczyć naprężenia zginania i spawania, które są wyzwalane po procesie cynkowania ogniowego w zbiorniku w temperaturze 450 ° C.

Cynkowanie ogniowe to najlepsza ochrona antykorozyjna. Dziś nie wystarczy ocenić koszt produktu w momencie jego realizacji. Konieczne jest oszacowanie kosztów związanych z jego cyklem życia (LCA), aby uzyskać maksymalną wydajność i najlepszy stosunek jakości do ceny.

 Niezbędny projekt.

 Poszerzona szerokość przejazdu.

 Konstrukcja cynkowana ogniowo.

 Śruby ze stali nierdzewnej.

 Szczotka mycia kół z regulowanym nachyleniem.

 Zoptymalizowana i ukierunkowana dystrybucja specjalnego produktu do czyszczenia felg.

 Wysokie boczne ciśnienie oscylacyjne z obracającymi się dyszami.

 Pryzmatyczny system łączenia wózka z prowadnicą pionową.

 Kontrola docisku szczotek z systemem bezpieczeństwa dla haka holowniczego.

 Pozioma suszarka ze stali cynkowanej ogniowo.

 Suszarki pionowe zoptymalizowane pod kątem kierowania powietrza z większą precyzją.

 Specjalne profilowane szyny jezdne.

 Pokładowy interfejs sterowania z dotykowym panelem do programowania myjni.

 Nowe szczotki MIX-FOAM ze zoptymalizowanym profilem.

 Sygnalizacja świetlna RGB z innowacyjnym „paskiem postępu”.

 System oświetlenia bezpieczeństwa dla podłoża w obszarze wjazdu i wyjazdu aut (opatentowany).

SYSTEMY MYCIA WYSOKIM CIŚNIENIEM
MYCIE WSTĘPNE PRZECIWPOWIERZCHNIOWE Z DYSZAMI OBROTOWYMI
Urządzenie składa się z czterech wysokociśnieniowych, których rotacja jest generowana przez przepływ cieczy myjącej. System pneumatyczny naprzemiennie pozycjonuje obrotowe dysze pod różnymi kątami. Ruch od góry do dołu umożliwia mycie poziomych i pionowych części samochodów.

ZINTEGROWANE MYCIE KÓŁ Z WYSOKIM CIŚNIENIE
Urządzenie do mycia złożone z trzech dysz umieszczonych wewnątrz szczotki, z których jedna jest zaprojektowana do mycia wnętrza nadkoli samochodów. Bardzo skuteczny podczas programu mycia kół, mycia wewnątrz i wokół obszarów, do których trudno dotrzeć lub gdzie działanie szczotki jest utrudnione. Podczas całego przejazdu portalu, szczotki cały czas się obracają, myjąc dolną część samochodów.

SZCZOTKA MYCIA KÓŁ
Wysokość od podłoża jest regulowana, przy podejściu do kół szczotka jest opuszczana w kierunku podłogi, aby dostosować się do obręczy o małej średnicy. Uchwyt koła podkładki koła wysuwa się podczas otwierania i zamykania za pomocą cylindra pneumatycznego. Podczas cyklu mycia, szczotka zmienia kierunek obrotu. Szczotki wykonane są ze specjalnego bardzo odpornego włókna polietylenowego, które zapewnia skuteczne, długie i dokładne mycie.

DYSZE MYCIA WYSOKIM CIŚNIENIEM
Składa się z dwóch sferycznych głowic z określonym strumieniem, obracających się za pomocą motoreduktorów. Każda głowica ma cztery dysze zdolne do kierowania strumienia w czterech różnych kierunkach, w zależności od zastosowania dla lepszej wydajności czyszczenia. Urządzenie o zmiennym nachyleniu umożliwia orientowanie dysz na koła i na niskie partie pojazdów.

ŚRODKI CHEMICZNE
Składa się z pary regulowanych dysz ze stali nierdzewnej, zamontowanych po obu stronach portalu myjącego w niskiej pozycji. Podczas procesu mycia, dzięki wysoce korozyjnemu dozowanemu produktowi, dysze są aktywowane tylko na kołach. Urządzenie zasilane jest przez specjalną pompę dozującą.

POLEROWANY WOSK PIANOWY
Urządzenie składające się z serii dysz po bokach portalu, zdolnych do dostarczania specjalnego skoncentrowanego wosku do polerowania, pokrywającego samochód warstwą wosku w pianie. Podczas tej operacji elektrozawory zasilania wodą są dezaktywowane. Szczotki polerują karoserię woskiem który chroni lakier. Urządzenie zasilane jest przez specjalną pompę dozującą

DANE TECHNICZNE:

 MAKSYMALNA WYSOKOŚĆ MYCIA (model 230/260/280) 2300 – 2600 – 2800 mm
 MAKSYMALNA PRALNOŚĆ MYCIA 2300 mm
 MAKSYMALNA SZEROKOŚĆ POMIĘDZY KOLUMNY 2450 mm
 MAKSYMALNA WYSOKOŚĆ MYJNI (model 230/260/280) 3015 – 3315 – 3515 mm
 MAKSYMALNA SZEROKOŚĆ MYJNI 3560 mm
 MAKSYMALNA SZEROKOŚĆ Z OSŁONAMI 3800 mm
 MAKSYMALNA DŁUGOŚĆ Z POKRYWĄ SUP WYJŚCIE STRONA 1970 mm
 DŁUGOŚĆ SZYN 9 – 10 m
 SZEROKOŚĆ SZYN  2500 – 2850 mm
 MAKSYMALNA MOC PRZYŁĄCZENIOWA 16 kW
 MIN CIŚNIENIE ZASILANIE SYSTEMU WODNEGO 3 bar
 MIN CIŚNIENIE SYSTEM PODAJNIKA POWIETRZA 8 bar

Show Buttons
Hide Buttons