Myjnia samoobsługowa jako uzupełnienie biznesu. 


„Część sieci handlowych w naszym kraju stawia na rozwój usług mycia przy swoich placówkach. Z drugiej jednak strony, wielu specjalistów twierdzi, że usługa mycia za bardzo związana jest z motoryzacją i za daleko jej do „wycieczki” do centrum handlowego. Właśnie dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na lokalizowanie myjni w pobliżu najbardziej naturalnego miejsca obsługi pojazdów, czyli stacji benzynowej. Właściciele stacji wiążą inwestycję w myjnię z naturalnym procesem, w którym „biznes paliwowy” to już nie tylko handel benzyną i olejem napędowym, ale również sklep oraz szereg usług dodatkowych  takich, jak warsztaty, stacje diagnostyczne czy właśnie myjnie. Dlatego przy coraz większej liczbie stacji widuje się myjnie. Często właściciele tych obiektów chcąc być konkurencyjnymi, oferują swoim klientom usługę kompleksową – budują kilka stanowisk do mycia samodzielnego oraz stanowisko do mycia automatycznego.”

Artykuł pochodzi z dodatku „Myjnie 2010”,
z miesięcznika Stacja Benzynowa IV 2010.


Atrakcyjna lokalizacja pod myjnię bezdotykową powinna spełniać jak najwięcej z poniższych kryteriów oceny:

> Łatwy dojazd, możliwość skrętu z prawej i lewej strony.

> Lokalizacja przy dużym skupieniu ludzi, takich jak centrum miasta, osiedla domków jednorodzinnych, blokowiska, duże osiedla na obrzeżach miast (tak zwane sypialnie).

> Ulokowanie przy głównych ulicach, rondach, drogach przelotowych, przy skrzyżowaniach .

> Usytuowanie przy obiektach użyteczności publicznej takich, jak: parkingi centrów handlowych, hipermarketów, stacje diagnostyczne, stacje benzynowe.

> Dobra widoczność obiektu.

> Usytuowanie myjni na działce tak, aby można było mieć możliwość przejazdu przez stanowiska dla zwiększenia komfortu użytkowników.

Show Buttons
Hide Buttons